/

Ontwikkeling websites voor Inhousedagen Bosch

Studenten hechten veel waarde aan persoonlijk contact met potentiële werkgevers. Om dit contact te realiseren, organiseren en promoten wij inhousedagen voor bedrijven. In samenspraak met de klant wordt hierbij een campagne ontwikkeld. Centraal binnen deze campagne staat de website of landingspagina van het evenement. Deze worden door Natural Talent ontwikkeld.

Bij de ontwikkeling van een website of landingspagina voor een inhousedag zijn er twee opties: (1) een aparte website, of (2) integratie met de bestaande recruitmentsite. De ontwikkeling van een unieke website geeft meer vrijheid, doordat je minder vast zit aan een vaststaande structuur. Vaak zorgt dit voor een krachtigere presentatie en daarmee betere resultaten. Twee websites voor inhousedagen die wij ontwikkelden zijn bijvoorbeeld de websites voor het Bosch Technology Event en voor de Bosch Audio & Video Challenge. Beide websites staan volledig in het teken van het evenement.

De volledige realisatie hebben wij uit handen genomen voor de klant. Daarbij hielden we rekening met de huisstijlrichtlijnen en werd een aansprekende lay-out ontwikkeld. Tevens werden wervende teksten ontwikkeld om duidelijk te maken hoe de dag er uit ziet, en wat voor studenten de meerwaarde is om het evenement te bezoeken. Centraal binnen de websites staat het inschrijven voor het evenement. De handling van dit belangrijkste doel is voor een groot deel geautomatiseerd. Dankzij de chatoptie kunnen studenten tijdens de promotieperiode bovendien op een laagdrempelige manier contact opnemen en hun vragen stellen.

Diensten die zijn ingezet

Wat levert het op?

Verhoging kwaliteit bezoekers

Door studenten goed en volledig voor te lichten, melden meer studenten zich aan die passen bij de doelgroep.

Groei aantal websitebezoekers

Bij de ontwikkeling van de website wordt rekening gehouden met de vindbaarheid, wat zorgt voor meer websitebezoekers.

Onderscheiding van concurrerende bedrijven

Veel bedrijven werken met een losse pagina binnen de recruitmentsite. Door een separate website licht je de bezoekers beter voor dan de concurrenten.

Preselectie van bezoekers

Door een groei in het aantal aanmeldingen is het bedrijf in staat om een strengere voorselectie toe te passen.

Bosch

/

Bosch is wereldwijd een toonaangevende leverancier van technologie en services. In Nederland is Bosch vertegenwoordigd in alle sectoren van de Groep: automobieltechniek, industriële technologie, consumentenproducten en energie- bouwtechnologie. Bosch staat voor kwaliteit, prestatie en betrouwbaarheid voor mens en milieu. In Nederland heeft de Bosch Groep 19 vestigingen en circa 3.800 medewerkers. Het bedrijf biedt volop kansen voor talent, in zowel business als techniek functies. Natural Talent is al jaren de vaste partner van Bosch op het gebied van Campus Recruitment.

Bosch over de samenwerking met Natural Talent

/

Neem contact op met Sebastiaan voor meer informatie!

Vind de beste stagiaires voor jouw organisatie

Ons gratis e-book "Het vinden van je ideale stagiair" helpt je om de juiste studenten te bereiken én deze te enthousiasmeren voor die te gekke stage bij jouw bedrijf! Vul het formulier in en je ontvangt het e-book gratis in je e-mail.

Gratis downloaden