Evenementen – landingspagina

Waarom een evenement organiseren

Jezelf echt laten zien, dat kan het beste in een persoonlijk kennismaking. Daarom is het zeer interessant om evenementen op te nemen in de campus recruitment aanpak. Het maakt niet uit of dit nu een fysieke ontmoeting is op een inhousedag of een digitale kennismaking via een e-housedag. Zo’n evenement geeft je de kans om studenten een echt kijkje in de keuken te geven en meer te vertellen over wat jij als werkgever te bieden hebt. Je kan direct inspelen op de vragen die zij hebben. Deze interactie bied jou gelijk de kans om een beeld van de studenten te vormen, zodat jij weet wie je in de gaten moet houden voor de toekomst.

Home Evenementen – landingspagina

De voordelen


  • Deelnemers op een interactieve manier verdiepende informatie bieden van jouw bedrijf

  • Een persoonlijke en intensieve kennismaking met studenten

  • Jong talent een kijkje in de keuken geven van jou als werkgever

  • Op basis van eigen beoordeling een goede indruk vormen van talent

Het proces

Tijdens een (digitaal) event kun jij laten zien wat jou een ideale werkgever maakt én heb je de kans om echt persoonlijk kennis te maken met toptalent. Een win-win situatie die de basis kan leggen voor een duurzame werkrelatie. Samen zorgen we voor een goede organisatie, brengen we het event onder de aandacht van jouw doelgroep en realiseren we een mooie opkomst. Hierbij werken we volgens een gestructureerd stappenplan.

Fase A: Plan van aanpak

We bepalen de doelgroep van het event, stellen duidelijke doelstellingen op en vertalen dit naar een aansprekend programma. Het fundament staat.

Fase B: Voorbereiding

Tijd om te starten met de voorbereidingen. De praktische zaken worden geregeld en het event wordt gepositioneerd op basis van een doordacht concept, aansprekend beeldmateriaal en een ijzersterke landingspagina. De perfecte basis voor de promotiecampagne.

Fase C: Promotiecampagne

Tijd om aan de slag te gaan, we rollen de promotiecampagne uit op verschillende kanalen (social media, onderwijsinstellingen en vacaturebanken) en middels actief campagnemanagement houden we zicht op alle kanalen en optimaliseren waar nodig.

Fase D: Event

De dag van het event is aangebroken. Samen zorgen we er voor dat alles soepel verloopt. Van opbouw en ontvangst tot het bewaken van de tijd en het programma. Zo bieden we de deelnemers een optimale candidate experience.

Fase E: Evaluatie

Samen  evalueren we het gehele traject en bekijken we de resultaten van jullie event. Indien van toepassing kijken we alvast met jullie mee naar de toekomst.

Natural Talent heeft het programmateam Metropoolregio Amsterdam enorm goed en professioneel ondersteund met onze eerste e-housedag. Deze dag had als doel geïnteresseerden te informeren over het traineeship en te enthousiasmeren om te solliciteren. In voorgaande jaren werd deze informatiedag op een unieke locatie in de regio georganiseerd. Echter door de covid-19 maatregelen, waren wij genoodzaakt een online event te organiseren. Het team van Natural Talent heeft in alle facetten meegedacht en meegewerkt om het event tot een succes te maken. En dat is zeker gelukt! Wij hadden ruim 300 deelnemers. Deze succesvolle dag heeft bijgedragen aan het binnen halen van veel goede en sterke sollicitanten.
Metropoolregio Amsterdam
Nicole Kroesche , Communicatieadviseur Traineeship Metropoolregio Amsterdam
Op een mooie, intensieve en inspirerende manier hebben wij samengewerkt met Natural talent in voorbereiding op ons grootste jaarlijkse recruitment event, ‘The Kearney Strategy Chalenge’. De expertise van Natural Talent op het gebied van online marketing, hun netwerk van high performance studenten en de tools die zij aan ons hebben aangereikt hebben geleid tot heel mooi resultaat! Hier zijn wij enorm trots op en ik zou een samenwerking met hen dan ook ten zeerste aanbevelen!
Kearney
Joep van der Loo , Business Analyst bij Kearney
download arrow

Neem contact met ons op

Benieuwd hoe wij te werk gaan en naar de kosten?  Vul het formulier in en wij nemen snel contact met je op. Wil je liever direct sparren over de mogelijkheden? Wij maken graag tijd voor een telefoontje of een afspraak.

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.