Je hebt simpelweg jong talent nodig. Jij zoekt meerdere kandidaten van hetzelfde profiel, bijvoorbeeld voor een traineeship of startersfunctie. Een wervingscampagne is dan een effectieve en (kosten)efficiënte oplossing. Door aansprekende beelden en teksten in te zetten op meerdere kanalen, speel je middels employer branding in op de informatiebehoefte van jouw doelgroep. Hiermee overtuig je niet alleen actief maar ook latent werkzoekende kandidaten om te solliciteren en is jouw wervingsbehoefte vervuld.
Employer branding inzetten om de ideale match te realiseren tussen kandidaten en jouw organisatie
Kandidaten overtuigen met aansprekend campagnemateriaal dat inspeelt op hun informatiebehoefte
Naast actief werkzoekenden ook latent zoekende kandidaten bewegen om te solliciteren
Goedkoper werven door in plaats van werving en selectie een effectieve campagne in te zetten
Een wervingscampagne bestaat uit verschillende fases. Vooral in de voorbereidende fase zullen wij je regelmatig bijschakelen, om de basis goed neer te zetten. Om te zorgen dat iedereen weet waar hij of zij aan toe is, werken we volgens een gestructureerd stappenplan.
We starten samen met de voorbereiding van de campagne. Daarvoor hebben we nodig: een aansprekend concept, goed beeldmateriaal en een informerende landingspagina.
Tijd om aan de slag te gaan, we rollen de campagne uit op verschillende kanalen (social media, onderwijsinstellingen en vacaturebanken) en middels actief campagnemanagement houden we zicht op alle kanalen en optimaliseren waar nodig.
We verzamelen de data van de campagne en die zetten we af tegen de benchmark. Deze analyse verwerken we in een rapportage, welke we specificeren per kanaal.
Samen nemen we de rapportage door en evalueren we het gehele traject. Indien van toepassing kijken we alvast met jullie mee naar de toekomst.
Benieuwd wat een wervingscampagne jou kan brengen? We vertellen je graag meer over de mogelijkheden. Vul het contactformulier in of neem direct contact op met Roxane, zij helpt je graag verder.