fbpx

Zoeken

Samen slimmer werven met een employer value proposition

Een sterk werkgeversmerk begint met een goed verhaal. Je EVP vormt de kern daarvan: het vertelt waarom mensen graag bij jouw organisatie willen werken én blijven. Door te achterhalen wat medewerkers echt drijft, vertalen we jouw identiteit naar een authentieke propositie die aanspreekt, onderscheidt en motiveert.

We combineren onderzoek, strategie en creatie om jouw EVP tot leven te brengen. Zo leg je een duurzaam fundament onder al je employer branding- en wervingsactiviteiten.

0

Sterkere herkenning van jouw werkgeversmerk

0

Van kandidaten geeft aan sneller te solliciteren bij een organisatie met een duidelijke EVP

0

Meer retentie onder medewerkers die zich herkennen in de EVP

Recente Employer Value Proposition Projecten

Employer Value Proposition

Ontwikkeling EVP bij RichtingZuid resulteert in 80% interesseverhoging

Ontwikkeling EVP bij RichtingZuid resulteert in 80% interesseverhoging

Na vijf jaar groei werd het traineeship geëvalueerd via onderzoek onder (oud)trainees en stakeholders. De inzichten leidden tot drie nieuwe pijlers: samenwerking, hart voor Limburg en groei & ontwikkeling. Deze vormden de basis voor de vernieuwde propositie RichtingZuid: trainees die Limburg sterker maken. De basis voor een interesseverhoging van maar liefst 80%

Lees meer
Employer Value Proposition

Ontwikkeling en toepassing Employer Value Proposition bij 2at

Ontwikkeling en toepassing Employer Value Proposition bij 2at

2at is een echt IT bedrijf, dat relatief onbekend is en met een wervingsprofiel dat enorm specifiek en schaars is. Aan ons de uitdaging om de kern van haar visie én aantrekkelijke punten op de kaart te zetten in de vorm van een propositie waar huidige medewerkers zich in kunnen vinden en die tegelijkertijd het juiste talent enthousiasmeert voor een carrière bij het bedrijf.

Lees meer

Waarom wij de juiste partner zijn

EEN ECHTE PARTNER

We geloven in samenwerken, niet in standaardtrajecten. We denken mee, stellen kritische vragen en vertalen inzichten naar een Employer Value Proposition die écht past bij jouw organisatie. Zo voelt de samenwerking als een verlengstuk van je eigen team.

GEBASEERD OP DIEPGANG

We gaan verder dan mooie woorden. Door te luisteren naar medewerkers, leidinggevenden en kandidaten ontdekken we wat jouw organisatie bijzonder maakt als werkgever. Die inzichten vormen de basis voor een geloofwaardig en onderscheidend werkgeversverhaal.

ONDERBOUWD EN AUTHENTIEK

Geen loze slogans of generieke beloftes. We combineren interviews, onderzoek en marktdata om een verhaal te formuleren dat zowel herkenbaar is voor je medewerkers als aantrekkelijk voor nieuw talent.

Klanten over werken aan hun EVP met ons

Wij hebben op dit moment een tweede traject lopen met Natural Talent, in het kader van de employer branding van ons traineeship. Ons traineeship bestaat op dit moment vijf jaar en we voelden de noodzaak om het traineeship te evalueren: waar liggen onze sterke punten, en waar kunnen we een verbeterslag maken? Ook wilden we, juist in de huidige krappe arbeidsmarkt, achterhalen hoe we het traineeship het beste kunnen profileren naar de trainee-doelgroep toe. Door middel van een uitgebreid onderzoek wordt toegewerkt naar een employer value proposition, wat de basis zal vormen van o.a. onze externe communicatie. Ook in dit traject worden we uitstekend begeleid en heb ik het vertrouwen dat we op een eigentijds eindresultaat gaan komen dat geheel bij ons past.
RichtingZuid
Jorine van der Steen , Coördinator Traineeprogramma RichtingZuid

Onze samenwerkingen

Section conversion background
Kan jij wel wat ondersteuning gebruiken, of wil je simpelweg even sparren over jouw uitdaging? Laten we kennismaken.

Kan jij wel wat ondersteuning gebruiken, of wil je simpelweg even sparren over jouw uitdaging? Laten we kennismaken.