Calco

Maandelijkse employer branding op 12 universiteiten door heel Nederland

Een samenwerking met Calco

HomeCasesCalco
Calco | Employer branding

Resultaten om trots op te zijn


  • Zichtbaarheid op 12 universiteiten door heel Nederland

  • Aansprekende en onderscheidende vormgeving van promotiemateriaal

  • Eén krachtige boodschap door aansluiting bij online campagnes

Resultaten om trots op te zijn

De uitdaging: meer bekendheid onder een brede hoogopgeleide doelgroep verspreid over heel Nederland

Calco zoekt jaarlijks honderden hoogopgeleide starters vaar haar unieke traineeship, de Calco MasterClass. Het bijzondere is dat je voor dit IT-traineeship geen studie in de IT gevolgd dient te hebben, sterker nog, 95% van de Calco trainees heeft een andere studieachtergrond. Hoe speel je daarbij in op:

  • Het vergroten van de bekendheid van de Calco Masterclass onder een zeer brede landelijke doelgroep;
  • Het aanspreken van hoogopgeleide studenten met IT-kennis, die talloze mogelijkheden op de arbeidsmarkt hebben;
  • Het versterken en ondersteunen van de cross mediale campagnes, zowel online als offline.

Je vergroot met prikkelende promotie op onderwijsinstellingen door heel Nederland effectief je bekendheid onder hoogopgeleid talent.

Het resultaat: studenten zien én herkennen Calco door continue zichtbaarheid door heel Nederland

Met behulp van structurele promotie op universiteiten door heel Nederland vergroot Calco haar bekendheid onder hoogopgeleid talent met diverse studieachtergronden. Dit talent komt maandelijks in aanraking met o.a. de posters van de Calco Masterclass. Dit zorgt voor mooie resultaten:

Zichtbaarheid op 12 Universiteiten door heel Nederland

Vaste promotors zijn maandelijks actief op 12 universiteiten door heel Nederland. Daarmee creëren we voor Calco de minimale 8 tot 12 zichtmomenten per kwartaal die nodig zijn om als werkgever een vaste plek te veroveren in de mindset van hoogopgeleid talent bij hun zoektocht naar een baan.

Aansprekende en onderscheidende vormgeving van promotiemateriaal

Op onderwijsinstellingen worden voor verschillende doeleinden posters opgehangen. Het is belangrijk om tussen dit poster-geweld op te vallen als werkgever. Hier wordt in de promotiecampagne van Calco handig op ingespeeld. Met onderscheidende vormgeving van de posters creëren we de extra attentiewaarde die nodig is om de aandacht te trekken van het juiste talent.

Eén krachtige boodschap door aansluiting bij online campagnes

Met Calco werken we al jarenlang aan de vergroting van haar bekendheid onder hoogopgeleid talent met verschillende studieachtergronden. Dit doen we zowel online als offline om zodoende een cross mediaal effect te creëren dat elkaar versterkt. En met resultaat! Maandelijks start bij Calco een flinke groep nieuwe trainees die staan te popelen om in de IT aan de slag te gaan.

Wat zegt de klant

De samenwerking met Natural Talent is ontzettend prettig. Ze schakelen snel, werken professioneel en zijn altijd bereid om mee te denken om zo onze recruitmentstrategie nog beter te optimaliseren.
Calco
, Manager Recruitment, Marketing & Communicatie Calco
Case detail logo

Wie is Calco?

Calco is een jonge en ambitieuze organisatie, gespecialiseerd in het opleiden, detacheren en coachen van starters én ervaren IT-professionals voor gerenommeerde opdrachtgevers uit het bedrijfsleven. Sinds haar oprichting in 2004 zijn ze hard gegroeid en hebben ze met hun unieke traineeship al meer dan 1400 (young)professionals geholpen aan een succesvolle carrière in de IT.

Section conversion background
Heb je vragen over onze klantprojecten of wil je eens sparren over jouw wervingsstrategie? Sebastiaan staat je graag persoonlijk te woord!

Heb je vragen over onze klantprojecten of wil je eens sparren over jouw wervingsstrategie? Sebastiaan staat je graag persoonlijk te woord!