Cases waar we trots op zijn  background
Cases waar we trots op zijn overlay
Cases waar we trots op zijn overlay

Cases waar we trots op zijn

Cases waar we trots op zijn

HomeCasesA.T. Kearney
A.T. Kearney | Promotie inhousedag

Hoe A.T. Kearney haar ambitieuze targets wist te behalen door gerichte promotie van hun inhousedagen

  • Meer dan 140 kwalitatief sterke aanmeldingen

  • Professionalisering van de promotie, als basis voor alle evenementen

  • 60 – 80% meer aanmeldingen van vrouwen en technici

Hoe A.T. Kearney haar ambitieuze targets wist te behalen door gerichte promotie van hun inhousedagen>

De uitdaging: een converterende promotiecampagne voor een relatief onbekende speler

Een wereldwijd opererende strategy consultant als A.T. Kearney wil de beste mensen aan haar bedrijf binden. Om studenten en starters bekend te maken met het bedrijf en haar manier van werken, worden jaarlijks meerdere events georganiseerd. De A.T. Kearney Strategy Challenge is de grootste. Maar hoe zorg je ervoor dat:

  • Nederlands toptalent, in het bijzonder vrouwen en technici, jouw evenementen bezoekt wanneer je relatief onbekend bent op de Nederlandse arbeidsmarkt?
  • Ook online de kwaliteit uitgestraald wordt die je als bedrijf offline levert aan je klanten?
  • Er in je employer branding een flinke professionaliteitsslag gemaakt wordt waardoor je boodschap en bereik eveneens een boost krijgt?

Je maakt gebruik van professionele promotie van je inhousedagen om de voorwaarden te creëren voor het realiseren van je ambities.

De uitdaging: een converterende promotiecampagne voor een relatief onbekende speler >

Het resultaat: schaars toptalent schrijft zich massaal in voor de A.T. Kearney Strategy Challenge via de nieuwe eventwebsite

Samen met A.T. Kearney hebben we de eerdere promotie van hun events onder de loep genomen. We hebben gekeken naar de promotie, het aanmeldproces en de communicatie naar studenten. Door hierin een flinke professionaliteitsslag aan te brengen en dat te combineren met onze eigen middelen, hebben we mooie resultaten bereikt:

1

Meer dan 140 kwalitatief sterke aanmeldingen

Als je op zoek bent naar 24 topstudenten, dan is het fijn als je keuze hebt. En met meer dan 140 aanmeldingen, twee jaar op rij, is dat precies wat A.T. Kearney had. Een aanzienlijke stijging ten opzichte van eerdere jaren en dankzij het hoge niveau biedt het een groep waaruit direct geput kan worden voor de werving van startende strategy consultants.

2

Professionalisering van promotie events

In het verleden dienden studenten zich via mail in te schrijven door de inhousedagen van A.T. Kearney. Iets dat totaal niet rijmt met de kwaliteit die het bedrijf haar klanten biedt. Samen hebben we een geheel nieuwe eventwebsite gebouwd waarop informatie staat over de dag, ervaringen van eerdere deelnemers worden gedeeld en ruimte is voor een serieus inschrijfformulier, gekoppeld aan gedegen TRM. Een permanente verbeterslag die de doelgroep voortaan op de juiste manier van de juiste informatie voorziet.

3

60 - 80% meer aanmeldingen van vrouwen en technici

A.T. Kearney wilde niet alleen groeien qua aantal inschrijving voor hun events en de kwaliteit van deze inschrijvingen, ook het aandeel studenten met een technische achtergrond en het aandeel vrouwelijke studenten, wilde men toe laten nemen. Met speciale campagnes richting deze doelgroepen wisten we een flinke stijging te realiseren: 60% meer vrouwen (aandeel van 18% naar 29%) en 80% meer techneuten (aandeel van 22% naar 40%).

Wat zegt de klant

Op een mooie, intensieve en inspirerende manier hebben wij samengewerkt met Natural talent in voorbereiding op ons grootste jaarlijkse recruitment event, ‘The A.T. Kearney Strategy Chalenge’. De expertise van Natural Talent op het gebied van online marketing, hun netwerk van high performance studenten en de tools die zij aan ons hebben aangereikt hebben geleid tot heel mooi resultaat! Hier zijn wij enorm trots op en ik zou een samenwerking met hen dan ook ten zeerste aanbevelen!
A.T. Kearney
Joep van der Loo , Business Analyst
Case detail logo

Wie is A.T. Kearney?

A.T. Kearney is één van de vier wereldwijd opererende Strategy Consultants, met een leidende positie op het vlak waar strategie en operations elkaar raken. Sinds 1926 helpen ze hun opdrachtgevers in het nemen van de beste beslissingen voor hun organisatie. Ze creëren samen met hen het draagvlak voor een besluit. Dit is wat ieder binnen A.T. Kearney drijft, want de kracht van een uitmuntende analyse groeit, wanneer iedereen hem in een organisatie omarmt.

Section conversion background
Meer weten over onze promotie van inhousedagen?

Meer weten over onze promotie van inhousedagen?

Sebastiaan staat je graag persoonlijk te woord!

Liever zelf eerst meer informatie lezen over deze dienst? Ontdek onze promotie van inhousedagen.